Sivua ei löytynyt. Voi olla, että sivun osoitteessa on virhe tai sivu on poistettu. Voit hakea sivua kauppamme hakulomakkeella tai selata sisältöjämme alta.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.3.2022 alkaen.

Verkkokauppa

Scandinavian Carpet Factory
Takkointie 9
03600 Karkkila

+35892257010
tilaukset@sisuste-siivonen.fi
scandinaviancarpetfactory.fi
0886452-4


Yrityksen kotipaikka on Lohja. 

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Verkkokaupan hinnat saattavat poiketa myymälöiden hinnoista ja tietyt kampanjat voivat olla voimassa vain verkkokaupan kautta tulleissa tilauksissa.

Tilaus sitoo asiakasta, kun yrityksemme on vahvistanut tilauksen. Tilausta ei voi peruuttaa eikä palauttaa niiden tuotteiden osalta, jotka valmistetaan mittatilaustyönä tai räätälöidään asiakkaan toivomuksien mukaisesti. Asiakas on velvollinen tarkistamaan, että vahvistus on saapunut hänelle ja että tilausvahvistus on oikeellinen. Asiakas on velvollinen tutustumaan huolella tuotteisiin ennen tilauksen tekemistä. 

Pyydämme huomioimaan, että värien sävyt saattavat vaihdella eri näyttölaitteesta riippuen. Myös eri aikaan tilatuissa samanlaisilla ominaisuuksilla olevissa matoissa saattaa esiintyä eroja värisävyissä ja mitoissa. Eri värjäyserää olevat langat saattavat olla samassa värissä hiukan eri sävyisiä. Kudottujen mattojen kutistuvuus ei ole vakio, jolloin eri aikaan kudotut matot voivat kutistua eri tavoin. Suosittelemme tilaamaan samaan tilaan tulevat matot samaan aikaan, jolloin voimme parhaiten taata mittojen ja värien vastaavuuden.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Ostamista varten sinun tulee ilmoittaa toimiva sähköpostiosoite tilausvahvistusta varten. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Otamme uudet tilaukset käsittelyyn mahdollisimman pian. Tilauksiin ei voi tehdä lisäyksiä ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen. 

Maksaminen ja maksutavat

Tehtyäsi tilauksen lähetämme sinulle laskun antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli laskua ei näy, niin tarkistathan myös roskapostikansiosi. Maksaessasi laskulla, käytä viitenumeroa jotta suorituksesi kohdistuu oikein. Tilauksen valmistaminen alkaa maksusuorituksen kirjauduttua meille. Tilausta ei voi peruuttaa jättämällä laskun maksamatta. Mahdollisista maksukehotuksista peritään kulloinkin voimassaoleva huomautuskulu.

Maksutapahtumasta ja maksutavoista vastaavat Checkout Finland ja Klarna Oy. Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Scandinavian Carpet Factory yleiset ehdot.

Joissan tapauksissa voit tilata laskulla. Tällöin tehtyäsi tilauksen lähetämme sinulle laskun antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli laskua ei näy, niin tarkistathan myös roskapostikansiosi. Maksaessasi laskulla, käytä viitenumeroa jotta suorituksesi kohdistuu oikein. Tilauksen valmistaminen alkaa maksusuorituksen kirjauduttua meille. Tilausta ei voi peruuttaa jättämällä laskun maksamatta. Mahdollisista maksukehotuksista peritään kulloinkin voimassaoleva huomautuskulu.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Jos et saanut tilausvahvistusta, tarkastathan roskapostikansiosi. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Aloitamme valmistamaan tilauksesi tuotteita tilauksen saavuttua meille. Huomioithan, että et voi enää tuotteiden valmistuksen aloittamisen jälkeen tehdä muutoksia tilaukseen. 

Asiakaspalveluamme hoitaa Sisuste Siivonen Oy. Saat meihin yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Scandinavian Carpet Factory
Takkointie 9
03600 Karkkila

+35892257010
tilaukset@sisuste-siivonen.fi
scandinaviancarpetfactory.fi
0886452-4

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Voit noutaa pakettisi myös ilman toimituskuluja myymälästämme. Muistathan, että tilaus on noudettavissa vasta kun olet saanut siitä vahvistuksen. Valitessasi toimitustavaksi myymälänoudon sinun tulee valita nouto joko Karkkilan myymälästämme tai Lohjan myymälästämme. 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu tuotesivulla, ja ilmoitamme mahdollisesta viivästymisestä mahdollisimman pian.

Tuotteiden, joiden valmistaminen aloitetaan tilauksen saavuttua meille, toimitusaika vaihtelee pääsääntöisesti 2 vko - 8 vko välillä. Tarkistathan tuotekohtaiset toimitusajat tuotteen esittelysivulta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Mahdollisesta tilauksen peruutuksesta ja tuotteen palauttamisesta tulee aina sopia erikseen ennen lähettämistä. Emme vastaanota palautuksia, joista ei ole sovittu etukäteen. Tavanomaisilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan alkavaksi tuotteen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitus on tehtävä kirjallisesti viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta esimerkiksi sähköpostitse.

Huom! Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita eikä tuotteita, jotka valmistetaan asiakkaan valitsemien ominaisuuksien mukaan. Esimerkiksi Scandinavian Capret Factoryn tuotteiden runsas mallisto ja värikirjo ovat mahdollisia vain ja ainoastaan siksi, että tuotteiden valmistus alkaa tilauksen vastaanoton jälkeen, jolloin ensimmäiseksi tehdään/tilataan tarvittavat langat ja kuteet. Palautusoikeus ei koske myöskään asiakkaalle räätälöityjä erikoistilauksia (esim. isommat tuote-erät tai ne tuotteet joita ei normaalisti ole valikoimassa).

Asiakas vastaa virheettömän tuotteen palauttamisesta aiheutuvista palautuskustannuksista. Isot tai pitkät tuotteet ja matot vaativat usein tavanomaisesta poikkeavan lähetystavan ja pakkaamisen, joiden vuoksi palautuskulut ovat yleensä normaaleja pakettilähetyksiä suuremmat.

Palautus on tehtävä viivytyksettä ja viimeistään 14 vrk sisällä. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispaketissaan ja tuote-etiketit paikoillaan ja hyvin pakattuna takaisinlähetystä varten. Mikäli asiakas ottaa tuotteen käyttöönsä tai muuten laiminlyö kuluttajasuojalaissa säädetyn huolenpitovelvoitteensa, hän vastaa tavaran arvon alenemisesta tuotteen täyteen hintaan asti. Otathan yhteyttä ennen kuin palautat tuotteen/tuotteita, niin annamme tarkemmat ohjeet miten toimia. 

Mikäli palautettavassa tuotteessa on virhe, niin myyjä vastaa palautuskuluista lakisääteisen virhevastuun mukaisesti. Tällaisissakin tapauksissa tulee ottaa ensin yhteyttä kirjallisesti, jonka jälkeen annamme tarkemmat ohjeet. Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista niiltä osin, jotka ylittävät normaalin toimitustapamme kustannukset. Otathan siis ensin yhteyttä, niin saamme ratkaistua asiat sujuvasti.

Mahdollisissa ristiriitatilanteissa kuluttajan on oikeus saattaa asia kuluttajariitalautakunnan tai vastaavan käsiteltäväksi.

Säilytä aina tosite palautuksesta vähintään kahden kuukauden ajan!

Rahojen palautus:

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan pääsääntöisesti käyttämällesi maksutavalle. Palautuksen yhteydessä saatamme kysyä tilitietojasi tätä varten. Huomioithan, että palautus saapuu meille keskimäärin viikossa. Lakisääteisesti hinnan hyvitys tehdään 14 päivän sisällä palautuksesta. 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset ja mahdolliset palautuskäsittelykustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio kuljetusyhtiölle.

Asiakaspalvelu

Autamme sinua mielellämme tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalveluamme hoitaa Sisuste Siivonen Oy ja tavoitat meidät joko sähköpostitse tai puhelimitse.

Sähköposti: tilaukset@sisuste-siivonen.fi
Puhelimitse myymälöidemme aukioloaikoina: puh. 09 2257 010